vrijdag 11 oktober 2013

Mission accomplished

(4e blogbericht, 9, 10 & 11 oktober)

Kijkje in de Decision Making Unit
Inmiddels is het wereldkundig gemaakt: wij zijn als derde binnengekomen. En daarmee is mijn bijdrage beƫindigd. Het laatste stuk was toch nog erg spannend; we liepen steeds verder in op auto nummer twee, die van het Japanse Tokai. Dat team had de weersomstandigheden onderschat en is tweemaal stil komen te staan door gebrek aan energie. Uiteindelijk passeerden zij toch nog vlak voor onze RED Engine de finish. Dit illustreert wel hoe belangrijk een goede weersverwachting voor dit evenement is. Als de Japanners interesse hebben: ik ben inmiddels weer transfervrij...
Geen konijnen maar kangoeroes

Bij de finish werden een aantal van mijn teamleden met veel enthousiasme door vrienden en familie uit Nederland binnengehaald. Er waren zelfs ouders die een flink aantal beugelflesjes van een niet nader te noemen biermerk uit het oosten van het land hadden geregeld. Ik moest even wachten tot ik offline was en heb me er toen ook maar aan over gegeven.

Niet alleen blauwe luchten

En offline blijf ik tot begin volgende week, want de komende dagen staan in het teken van het  bijslapen en samen met het team de overwinning vieren. Het hoogtepunt is zondagavond, tijdens de officiĆ«le prijsuitreiking. Maandag op dinsdag heb ik dan weer een lange vlucht voor de boeg. Ach, dan heb ik in ieder geval ruim de tijd om een eventuele roes uit te slapen. Afgelopen periode heb ik beleefd als een geweldig leuke 'missie'. Een in een gemoedelijke atmosfeer en een mooie setting. Ik ben trots dat ik deel uit mocht maken van Solar Team Twente!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten